Måndag 10 Maj

♥Hejsan :) Sitter hemma hos erica nu på lunchrasten, har långlunch, tråkigt att sitta i skolan då. Har precis haft idrott, sprang slingan idag. Ska tillbaka till skolan tio över ett, slutar halv fyra. Undra om de blir lite gym då kanske, óm jag känner att jag orkar efter skolan. Annars blire väll en lugn kväll hela kvällen, tv kväll ikväll, top model och hollywoodfruar (Y)

Igår städa jag rummet lite lätt i hofors, damsuga golven, damma av möbler och bytte sängkläder. Finns det något skönare att krypa ner i en säng med nya sängkläder? Nej tror inte det va! Skit sköönt. Mitt fina rum förtjänar en plats i bloggen, igen .


sängkläder, jysk 270:-

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Mum säger:

Hmmm.., har du gett pappa pengarna för bäddsetet annars kommer han dit och lägger sig;), fint bäddat.

2010-05-10 | 16:48:35
Erica säger:

Guuud vilken snäll syster du har som du får ett eget rum av.!

2010-05-11 | 18:46:25
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback