Måndag 17 Maj

Hejsan :) just nu är det en fas i mitt liv då jag känner mig som en riktigt livsnjutare, haha. Igår hade jag en underbar söndagkväll, badade och skrubbade kroppen så jag vart riktigt ren, lag mig i sängen och åt ben&jerry glass (cookiedogh) medans jag kollade på desperate housewives.

Idag så hade jag sov morgon till 1310. (troddejag). Vaknade iaf när erica och nelly gick upp klockan sju och kunde inte somna om för jag var så hungrig. Gick ner och gjorde mig rostmackor och yoghurt, tog med mig de upp i sängen och kolla på tv. Tills jag somnade! Sen vakna jag vid 10, då gick jag ut och njöt av solen hela förmiddagen, grillade hamburgare. Sen gick jag till skolan, och gjorde nästan klart mitt fritidsarbete! (y).

Kanske inte är livsnjutning, men jag tycker det känns som så :) Fast finns ju både för-och nackdelar med det. Man lägger ju på sig några extrakilon märker jag, Eller nä , har tydligen gått ner 2 kilo nu igen. Men det syns inte, syns bara att jag gått upp! Men jag ska nu försöka bli en sund livsnjutare, och bygga mycket muskler ! mohaha!
Läser nu en blogg som ger mig motivation, jag lär ha ett mål om jag ska kunna göra något


sofi lindberg - kunde jag, då kan du!


Idag har jag även varit på handledarutbildning på lenas trafikskola, så nu lär ni se upp i trafiken! För nu ska jag ut på vägarna och köra !  Men nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp i skolan, imån börjar jag 0815 -.- godnatt!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer
Emma säger:

Min kusin ;)

2010-05-18 | 19:04:47
Bloggadress: http://sjostrandemma.blogg.se/
evelinajoensson säger:

Haha det hade jag ingen aning om, Men vad roligt då :)

2010-05-18 | 20:51:11
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/
Emma säger:

Nehe, där ser man :) Nu vet du :)

2010-05-19 | 16:46:00
Bloggadress: http://sjostrandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback