Onsdag 26 Maj

Hejsan :) Kom hem från hofors för ett tag sedan, har gått i skolan och gymmat lite idag! vart löpning på ca.30 min och sen körde jag lite armar axlar typ . Men usch idag var det riktigt jobbigt, kände mig riktigt svag efter springningen, som dock gick väldigt bra (y). Men aa idag var det filmmjölksarmar iaf ..

Sitter och funderar på mina rester i skolan, borde man ta tag i dom kanske ? Den frågan ställer jag mig varje dag, och ger mig själv samma svar varje dag också. Men tar jag tag i det då? Neej ;/ vad är det för fel på mig? Sjuter upp på allt.. Nej nu vart det jobbigt att tänka på det, nu går jag och gör något annat! ;)

Byebye, xoxo/e.j ♥


varför kan jag inte se ut som jag gör på vissa bilder? som denna t.ex....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback