Måndag 1 November

Vill först och främst säga grattis till Antonia Norling som fyller 17 år idag! Nu är det bara ett år kvar för henne också, wopwwooopp!
dra mig baklänges vilken sexig brutta ;)

Idag så har jag varit och vinkat adjö till syster som drog till Göteborg med tåget, hon ska nämnligen flytta dit. Finns ju både positiva och negativa saker med det.. Det positiva är ju att jag kan komma och hälsa på och shoppa i en riktig storstad och gå på liseberg osv. Det negativa är ju att man inte alls kommer att träffa så ofta, men jag ska faktiskt försöka åka dit så mycket som möjligt, bara jag har pengar så. Mig blir hon inte av med så lätt om hon tror de!

syster emelie och jag i edsken!

Nej nu ska jag kila ner på träning, sen ska jag kolla på TV heela kvällen, massa skojs idag på den :) xoxo/e.j ♥




Kommentarer
emelie säger:

Du är ju mer än välkommen! Skaffa ett jobb så kan du komma en gång i månaden o shoppa loss :)

2010-11-01 | 22:56:47
the one and only antonia! säger:

naaaw, tack gummsan! ;) <3

2010-11-02 | 00:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback