RoseColoredGlasses

Är ju så feg så jag klippte bara bort de slitna och gjorde luggen kortare :) Så skönt med nyklippt hår, lätt och luftigt!


sådär vart de i luggen, har håret uppsatt, brukar oftast kännas bäst när jag är nyklippt, är så o-van så jag sätter upp de ist . haha !

Idag efter skolan gick jag ner en sväng på stan medans jag väntade på bussen, hittade ett presentkort på glitter hemma så tog med det idag. Jag har ju STORA planer för nyårsafton, så köpte ett par örehängen tills då. Sen köpte jag faktiskt två ringar, burkar tyvär aldrig köpa de, men nu när jag hade presentkort så slog jag till. Så nu ska jag försöka börja använda ringar, det är ju så snyggt!


Glittra så mycket så kortet vart sådär :)
Örhängen - 129 kr
Döskallering - 79 kr
Ormring - 89 kr
(Klockan är från ur&penn)

Nu hade jag tänkt sova, god natt! xoxo/e.j ♥


Kommentarer
Agnes säger:

Fina ringar :))

2010-11-27 | 20:37:06
Bloggadress: http://agneskoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback