Tisdag 9 November

Jag är nog bäst på att glömma bort att uppdatera bloggen, yesman! Men nu gör jag de iaf, och ska försöka komma ihåg att göra de flera gånger också.

Nu så har jag iaf börjat min praktik på H&M, otroligt långa dagar men jag tycker det är roligt att vara där! Förutom att jag har världens obekvämaste skor när man går i dom för länge, kan vara så att de är jag som är för tung kanske ? Sjukt ont i hälarna får ja, så heela vägen upp i ryggen och nacken, svinigt ont har jag när jag kommer hem, kan knappt gå ;(

Borde kanske passa på att uppdatera H&M nyheter? Fast jag är bara på divided avdelningen, men dom får ju in bra snygga kläder dom åh, och eftersom jag larmar och hänger ut nya varor så får ju ja se de först ;)

Här är till er fashionlovers, en snygg jumpsuit! Jag skulle aldrig kunna använda en sån, men vissa kan ju tydligen de. och jag tyckte denna var okej alltså. Den kom iaf in idag, finns i grått och svart. 199kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback