Måndag 25 Oktober

Hejsan! Lite dålig uppdatering ser jag nu .. hehe. Kommer nog bli det framöver också, ska försöka uppdatera men jag ska inte lova något. Ska vara hos alexander♥ den här veckan, och då brukar jag inte sitta vid datorn så ofta. Men han kommer säkert spela mycket fifa, då kan jag ta tillället i akt och uppdatera lite granna. 

Just nu sitter jag i skolan, slutade för en och en halv timme sen, sitter och väntar på tåget. När jag kommer hem ska jag nog slå på ett avsnitt desperate, sen åka med mamma och alex föratt titta på en vinterjacka :) Sen får jag se om jag ska träna, känner mig väldigt hängig, har gjort det ända sen i fredags men det har aldrig riktigt slagit ut så jag blivit sjuk. 

Nej nu ska jag skriva lite loggbok sen dra till tåget, hejs ! 

xoxo/e.j ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback