Torsdag 21 Oktober

för ett år sedan i dag ...
Nu sitter jag i skolan och funderar över en sak som gör mig väligt irreterad, sega busschauförer! Alltså jag blir så irreterad när dom är sena och ska byta chaufför.. Då ska de stå och snacka med den de ska byta med i minst fem minuter, också innan är den 5 minuter sen redan! Då lär man ju rappa på lite, för vissa har faktiskt tider att passa!! Vi lär ju skynda oss för att inte missa bussen, komma i tid osv. Då ska dom också kunna anpassa sig, och sköta deras arbetstider! Trött jag blir ...

Så nu har jag fått det sagt också, kändes väldigt vikigt ;)
 Idag när jag slutar ska jag hem till Torsåker, som jag förövrigt varit sen i tidags, fast jag lär nog sova i hofors, ska nog upp och träna med syster på morgonen, är ledig från skolan eftersom jag ska på begravning :(
Aja, idag ska jag nog iaf leka med Rebecka, om det inte har blivit ändrade planer. Det kan ju bli trevligt, var allt för läängesen.

 
rebecka och jag innan Kharma i vintras!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
TB säger:

Stort att DU gnäller om att snabba på och passa tider :)

2010-10-28 | 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback