Tisdag 5 April



Hemma från skoldag, känns som jag får för lite gjort i skolan .. Eller jag gör det jag ska, men får inge mycket uppgifter. Haha man kan knapp tro detta kommer från min mun, men så känner jag nu, vill komma ikapp!!

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem, ska hjälpa han åka med grejer på soptippen. Kanske man får en slant för de kanske :)


Kunde inte tänka logiskt eller sunt
Och för varje sekund som du inte fanns där blev det tungt
Började sakta uppvakta på avstånd i brev
Men det spelade ingen roll vad jag skrev
Du hade inte fastnat än inte fattat än
Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem
Men efter ett tag
Det började korresponderas
Mina förhoppningar dom väcktes
För att sen raseras ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback