Måndag 29 Augusti

Liite dålig uppdatering. Hade inge internet igår, och kan inte ladda upp nya bilder och då är det inge roligt, ska försöka fixa så jag kan det sen! Först ska jag i väg och träna lite innebandy, skönt med träning! Hoppas för guds skull att det kommer gå bra. FAST FAN! Kom på nu att jag inte har någon klubba, den är ju kvar i Torsåker ..... ååååh! Får kolla om jag hittar Ericas eller nå.

Skönt att man fortfarande är mätt sen lunchen idag iaf, tog bilen med MIchelle, Tobbe och Martin in till Sandviken och käka på donken, inte helt fel!! Inte så bra för min budget dock, men man lär ju få unna sig ibland när det är äcklig skolmat! Har faktiskt aldrig ätit ute någon gång ist för skollunch, tror jag bara ätit på grillköket EN gång. Och det är sant!

Nu ska jag byta om och leta på klubba för att senare dra ner på träning! Ska förska lägga in bilder sen när jag kommer hem, blir någon outfit bild, haha :D

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback