Torsdag 1 December

Hejsan :) Min dag har bestått av skola + jobb. Imorse gick jag upp halv sju!!! Det är så skönt när man väl gör de, då kan ta det lugnt, hinna äta frukost, glo lite på tven och så .. Men det förstör resten av dagen då man är pisstrött och sover på lektionerna, men esch, får ju närvaro iaf :)  

Annars då .. Njae not so good, vet inte vad det är för fel med mig, massa känslor som spökar och jag mår inge bra ... Ångest över skolan osv.. Känner att jag håller på att falla ner i det där svarta hålet igen, vet inte vad jag ska göra för att orka kämpa emot ..
Eller så har jag bara inte mått dåligt på ett tag så det är helt enkelt dags att göra det igen, grina ut sig lite :) Det har man ju gjort senaste dagarna, kan börja gråta för minsta lilla saken , och sen finns de väll lite allvarliga större saker också som gör att en tår kommer ibland också, men det är sjukt hur känslig jag blivit igen.. Men jag får skylla mig lite själv känner jag också ..

Längtar tills Lördag iaf!!:D


Wanna be that girl again :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback