Valentines Day

Hejsan, glad alla hjärtans dag alla ♥ hoppas eran varit bättre än min!
Min alla hjärtans dag har alltså inte varit som jag tänkt.. Hade sätt fram emot de lite eftersom jag aldrig haft någon att fira alla hjärtans dag med förut. Men fick inte göra det i år heller.... Usch är väldigt ledsen just nu, kan inte hålla tårarna tillbaka.. Vet att jag är värsta fjantig, men för en tjej så betyder den här dagen något.. Eller iaf för mig nu känner jag..  

Hade inte förväntat mig nå mycke på den här dagen, såå seriös är jag absolut  inte! Men någonting förvänta jag mig iaf... Inte ens ett gulligt sms har jag fått, och det hade räckt! ..  Men Absolut ingenting .. Har inte ens träffat min pöjk ... En dag hade jag bestämt mig föratt det var inte jag som skulle fråga om vi skulle hitta på något, den dagen var idag, men fick ingen förfrågan..

Men jag kanske förtjänar de här?

Aja vafaan ska sluta gnälla om de här nu.... Det är bara det att jag känner mig lite ledsen nu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback