Happy New Year

I går var det nyårsafton och den firade jag med mina favorit tjejer, vi hade det jättemysigt och superkul! Vi spelade lite spel, kollade på hockey, gick ut vid tolvslaget och spruta pommac ;) Sen gick vissa av oss vidare till någon fest. Och det var också .. kul ;)
Sen gick jag hem, men gick snabbt ut igen, vart orolig över att jag hade glömt låsa emmas lägenhet som vi fick låna. Springer dit och då upptäcker jag att jag har ju nyklarna med mig, och då gick jag tillbaka till festen, gick aldrig och lag mig, Erica hämta mig vid 9, och då gick jag och lag mig i någon timme.


känner såhär ja, jävligt stolt att jag fick nyårspussen av hofors snyggaste tjej!

Nu sitter jag hemma i torsåker och ska gå och lägga mig och kolla på Sex and the city ! Sen soooovaa, soooova lääääänge!

Tänkte slänga in dag 10 också, vad jag hade på mig igår;


Klänning - Gina tricot
Örhängen - Glitter
Klocka - Ur&Penn
Strumpbyxor - H&M
(Kavaj - H&M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback