Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa, åkte utomlands för första gången är bara en sak.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade något, men antar att jag hade att gå ner i vikt, gick bra i början men sen gick det åt helvete.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, moa fick ju sin son Leo i januari. väll?

4. Dog någon som stod dig nära?

Jaaa..

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet med syster + några till. Finland (Birka Paradise) med alex..

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Hm saknar väll att jag vägde runt 57 i början av 2010, de skulle jag gärna vilja ha tillbaka! 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 

ehm, näe jag vet inte .. 11 september kanske :)  

8. Vad var din största framgång 2010?

Framgång? Kanske att byta skola? Fast har inte märkt att det är någon framgång än, visar sig senare i livet kanske.



9. Största misstaget? 
Så jävla många misstag, 2010 kallar jag nog misstagens år!  

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inge farligt.

11. Bästa köpet?
vet inte, fjällräven är ju bra bra den iaf!

12. Vad spenderade du mest pengar på? 

Mat och annat gott kanske?  

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag fick åka till turkiet! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Dymamite och bumbyride kanske? gubben i lådan! och break your heart.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Alltså det är så blandat faktiskt. Med ledsnare än 2009 iaf.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Aktiviter på sommaren, festival, sommarland osv..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ett ass!

18. Hur tillbringade du julen?
Med min famlij hemma i Torsåker, emelie var dock inte med. Hon kommer hem på torsdag tror jag!

19. Blev du kär i år?
Jaa det blev jag ..

20. Hur många one night stands?

håller jag nog för mig själv!

21. Favoritprogram på TV?
Hollywoodfruar, gick solsidan iår? isf lätt det !

23. Bästa boken du läste i år?
Ego Woman av Carolina gynning, och Elsas Mode!

24. Största musikaliska upptäckten?
De vet jag inte ;o Daniel adams ray ? eller nää, jag vet inte !

25. Något du önskade dig och fick?

Utlandsresa. fick ju massa julklappar jag önskade mig.

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ny kropp, .......

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Eftersom jag fyllde på en tisdag så kom nog släkten och firade mig och fika.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Hmm jaaa

31. Hur var sommaren 2010?
Varm och underbar!



31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman! och maassaa andra ;)



32. Vem saknade du?
Jag saknar Mormor och Farmor jämt eftersom jag så sällan tar mig tid och hälsar på dom :(

33. De bästa nya människorna du träffade?

Har inte träffat nya människor iår

34. Mest stolt över?
Nelly



35. Högsta önskan just nu?
Att knäppa med fingrarna och gå ut skolan, Eller få sjukt mycket pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback