beautycycle

På skolavslutningen iår kom jag ju två på tipsprommenaden och då fick jag välja ett pris, det som fanns kvar att välja bland var skruvmejslar, pappersflygplan och en ansiktsmask. Då valde jag att ta ansiktsmasken. Och jag tycker att jag gjorde ett himla bra val för jag provade att använda den en gång, och jag fick väldens mjukaste och skönaste hy efter!! Verkar ju vara från nå ryssmärke, eller så är jag helt ovetande bara.. Men det hater iaf beautycycle .



Förövrigt så har jag tillbringat min dag med Linn och Antonia, kikat på tv och ätit lite gott ! Treevligt. Sen så har jag tränat årets förmodligen sista fotbollsträning eftersom damlaget nu har lagts ner..

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Harry Potter!! Tänt massa ljus, eftersom det är sånt väder idag. Godnatt! xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback