Kupolen Borlänge

Hejsan :) Jag hittade lite saker när jag var till Kupolen idag. Fast inga svarta höga shorts :( som jag behöver allra mäst. Vart man än kollade så var stl M slut -.- L var alledes för stort och S var liksom på gränsen till för små, och då vågade jag inte köpa ..

Men fick med mig det här hem iaf:


Båda är oversize linnen. 2 st för 149 :- Cubus


Linne från JC (REA 80:-)


mys-shorts från Cubus, 60 :-

+ en freebra ( en bh utan band ) provade den och den var asdålig .. Kan tänka mig att den är bra för en som har lite mindre och fasta bröst.. Med mina hängpåsar gick det inte alls ;) Jag köpte min på Cubus för 179:-
+++
klänningen från Nelly råkade bli min med !

Nu ska jag slå på en film och lägga mig i sängen. Imån ska det tränas barmarksträning! xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback