Måndag 6 Juni

Hemsk hemsk ledsen för skitdålig uppdatering, men har haft fullt upp sen i onsdags, har inte setat vid datorn nå, och jag vet inte hur man bloggar från telefonen, det kanske man ska kolla upp så man kan göra det?

Men iaf så i onsdags serverade jag på balen i hofors, alla var jätte fina! Ska nog slänga in bilder därifrån senare idag.

I torsdags var jag på baksmällan 2 ! Det var väll helt ok, inte alls lika rolig som den första, men rolig var den allt :) Svårt att hålla i klass med den första eftersom den var asrolig!

Fredags, då var jag in och kika på balen i Sandviken, Kusin Johan gick. Kan slänga in en bild på han med sen!
Efter jag varit och kollat på den drog man direkt till Emma L och började göra sig i ordning för party, bessemer fest i Hofors, det var roligt! Äntligen så har jag klarat mig ur levande från bessemerfesten, de två senaste åren har jag ju behövt åkt hem klockan 9-10 .. Men nuså körde man in i det sista!

I lördags var det åter igen dags för servering. Rebecka och jag serverade på bröllop och det gick bra, men man var bra trött i benen efteråt, fast det sket man i och åkte upp till besssmerfesten och rocka på! Det var lätt värt att jobba på bröllopet,det var kul och man fick in kosing så nu har jag tillräckligt med pengar för att boka tatuerings tid !!!! Det ska jag nog fixa i veckan!

Söndags var det kalas som stod på schemat, vi firade Pappa, Morbror Matte, lilla Nelly och Moster Linda, grattis till alla dom!

Nu ska jag plocka reda lite på mitt rum, ligger kläder utspritt ÖVERALLT ! Sen senare uppdaterar jag med bilder från balen :) xoxo/e.j !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback