Pain, så in i helvete!

Varför var det ingen som förvarnade mig om att smärtan efter man tatuerat sig är typ 1000 gånger värre än när man ligger och blir tatuerad??!!! Fyfan vad ont jag har, går knappt att röra mig, går inte att baskriva smärtan, det är sjukt! Låg säkert och böla i en timme för det gjorde så förbaskat ont, men nu har jag vant mig någorlunda med smärtan.. Jag börjar tro att något är fel, men jag hoppas inte de!!!
 Och det värsta med allt är att tatueringen bara är halvklar, konturerna som endast är ifyllda just nu. Fyfarao, jag vill inte !!! :( Men jag måste fan, kan ju inte gå omkring med en halvklar tato eller .. tyvärr..


Kommentarer
Sofie säger:

Man brukar kunna ha ont i några dagar efter att man har tatuerat sig så det är säkert inge fel. :) Har inte tatuerat mig personligen, men dom som har tatuerat sig som jag känner har haft ont i några dagar och sen går det över. :)

2011-06-16 | 11:40:25
Bloggadress: http://sofieskogsberg.bloggplatsen.se
Sofie säger:

Man brukar kunna ha ont i några dagar efter att man har tatuerat sig så det är säkert inget fel. :) Har inte tatuerat mig personligen men dom som jag känner som har tatuerat sig har sagt att dom har haft ont i några dagar och sen går det över.^^

2011-06-16 | 11:43:45
Bloggadress: http://sofieskogsberg.bloggplatsen.se
Sofie säger:

Hahah oj! Nu blev det ju två kommentarer, datorn började dampa, haha :D Men jaa... kan ju passa på att säga att tatueringen är jätte fin!

2011-06-16 | 11:45:13
Bloggadress: http://sofieskogsberg.bloggplatsen.se
Martina säger:

Också tatuerat hela revbenen och det är ju ett stort "sår", så visst, klart det gör ont. Snygg du gjort.

2011-06-25 | 02:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback