Provar att mobilblogga för första gången, ...

Provar att mobilblogga för första gången, kan gå åt helvete det här, men det visar sig ;) Tänkte iaf meddela att jag absolut inte kan somna, kollat klart på två filmer nu , men ändå så går det inte .. Fast känner precis nu att det börjar svida i ögonen. Så så fort jag gjort klart detta ska jag ge sovningen en chans igen! Vart Inge Harry Potter för mig idag kan jag passa på och berätta , utan ist vart de någon film med zac efron, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette nu, kan säga imån om jag kommer ihåg. Också vart de en film som heter Just go with it med Jennifer aniston och Adam sandler! Nu lär jag försöka sova, god natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback