you mean the world to me..

Att en person, som ständigt trycker ner en, som säger att man är sån dålig människa, kan betyda så mycket för en ? Jag förstår inte det .. Jag förstår inte hur jag jämt kan försvara dig, när folk säger något om dig, om det händer något, så försvarar jag dig jämt.. Och du bara fortsätter att säga hur dum jag är. Jag får höra så jävla mycket som jag inte längre förtjänar..

Jag måste sluta trycka bort det braa som kommer in i mitt liv.. Men du gör så att jag inte mår bra av det som jag egentligen mår bra av.. Låter kanske helt knas nu, men allt är så svårt att förklara.. Jag vet varken in eller ut. Jag vet att jag måste ändra på mig och skita i dig.. Men det går inte .. Och jag förstår inte ens varför det inte går.. För du tycker ner mig så mycket så det borde vara så enkelt..



Är du en av dem som gråter när ingen ser på..

Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart
Och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback