Did you know this?

Visste du:

Att jag var – vaken hela natten inatt?
Att jag vill ha – pengar så jag kan bli lycklig?
Att min senaste kysstvingade jag fram av den andra personen? haha ..
Att jag lyssnar mest på – Petter just nu?
Att jag pratar – inte så mycket längre?
Att jag inte gillar – när folk ljuger såklart?… förlåt.
Att min bästa vän – är jäkligt rolig!?
Att min första riktiga kyssexisterar inte! ok! 
Att kärlek är nä, visste inte ens jag?
Att jag gillar – en kille, och min nelly mest i hela världen?
Att jag alltid kommer att – sakna den där jävla killen?
Att jag är hemligt förälskad i ingen? Nathan vet att jag gillar han, och han mig!  
Att jag sist grät var – igår, förrgår, förrförrgår osv..?
Att min mobiltelefon – är helt jävla underbar, jag älskar den?
Att när jag vaknar på morgonen – somnar jag oftast om?
Att innan jag går och lägger mig så kollar jag på tv tills jag blir trött?  
Att ikväll ska jag – kolla på bigbrother såklart
Att imorgon kommer jag – att gå till skolan för första gången på 6 veckor?
Att jag hoppas – att allt kan bli bra igen mellan mig och alexander? som vänner antar ja!
Att jag verkligen vill – bli rik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback