Fredag 18 Mars

Hej trogna läsare, idag skulle jag vilja ha eran åsikt och hjälp! Jag ska köpa träningslinne från H&M, man jag kan inte bestämma färg ritigt... Hemma i hushållet så säger dom att jag ska ha det lila, men jag vill ha fler åsikter! friends, komentera snälllaaa.. Jag siiter bara ''oh jävlar vad snyggt det gula va'', ''fast jag kanske passar bättre i lila'' , ''nä men det gröna skulle passa mig mäst'' osvoosvosv..


 


skulle ju kunna köpt alla tre för dom var så billiga, men känner att jag bara behöver ett, så VILKET!? ska nog klicka hem i mån så kom gära med åsikter, och köp inte upp alla tills imån nu!!

Kommentarer
Linnie säger:

Jag tycker det gröna var snyggast! :)

2011-03-19 | 12:58:02
Bloggadress: http://linniefjellet.blogg.se/
Emma säger:

ja jag säger som linn ja :) lätt den!

2011-03-19 | 13:41:09
rebeccalinnea - säger:

jag tycker de blåa eller den gröna/gula :)

2011-03-19 | 15:04:35
Bloggadress: http://rebeccalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback