Onsdag 2 Mars

Och månaderna bara går på, känslorna för dig förblir detsamma.. i will always love you !
Idag ska jag kanske gymma, om jag känner mig bättre mot kvällen. Igår kände jag mig sjukt hängig och hade ont i halsen. Men jag känner inte av det lika mycket idag, så förhoppningsvis så är jag helt pigg tills imån så jag kan vara med och spela hockey!

Igår fick jag äntligen en Iphone 4 ! Som jag dregglat efter den sååå länge, och nu har jag min alledes egen ♥ hoppas jag har råd att ha kvar den ;) annars blire jobbigt. Men tack mamma iaf som betalar lite på den!


iih min alledes egna lilla baby, all kärlek åt dig nu! hoppas du inte sviker iaf !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback