You promised me forever

Det vackra sa farväl och jag försvann.
Jag minns hur jag önskade att mina tårar skulle få honom att simma tillbaka
och att min längtan skulle kunna gå att dela med honom..

Efter en tid slutade mina tårar rinna. För varför ska man gråta över sin så kallade kärlek,
när din sanna kärlek vill ha dig för evigt?

Jag har visioner om den perfekta kärleken och det kanske är därför jag är ensam?
Samtidigt som det enda jag begär är att alltid kunna räkna med honom..


Jag vill hitta honom och inte någon. Jag vill ligga där för evigt och inte bara en stund. 
Jag vill att han ska göra mig lycklig och inte älska honom bara för att han inte gör mig olycklig.


Hade jag fått chansen att välja en person i hela universum att älska, hade jag fortfarande valt honom.

Det är beundransvärt det där. Hur mycket smärta ett mänskligt hjärta kan ta. 
Men ännu mer beundransvärt hur mycket smärta ett hjärta väljer att ta.

Bara för att han älskar dig och du älskar honom betyder det inte att ni är rätt för varandra. 
Det gäller att hitta han som torkar dina tårar, inte han som skapar dem...


jag idag! tröja från H&M + byxor. ca. 350 :- tsm


Kommentarer
Anonym säger:

snygg

2011-03-06 | 13:31:41
rebeccalinnea - säger:

jag undrar om du skriver dem där texterna själv? isåfall tycker jag att det är grymt bra. det är rejäl känsla och passion i texten. jätte läckert att läsa. :)

2011-03-06 | 19:56:41
Bloggadress: http://rebeccalinneaa.blogg.se/
eevelinajönssson säger:

http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren

2011-03-07 | 12:46:47
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback