00:00

Har pillrat lite på bloggen :) Är inte riktigt nöjd, men får fixa till det sen någon gång , när jag orkar, nu är klockan så mycket!

Idag var jag ju iaf på gymmet, de gick väll helt ok, hade inte blivit allt för svag!
Sedan övningskörde jag till stensätra, och där kollade jag på när damerna lira lite fotboll, dom förlora tyvär med 3-2, men dom var duktig, man blir sugen att vara med ....

Men en sak jag tänker lite på när jag kollar på damer, tjejer, fjortisar ? aa whatever, what's up with vika upp shortsen så dom blir så korta !? Det ser ju bara dumt ut ? Alltså det tycker iaf jag, man får väll ha som man vill, men jag bara skrattar åt det ja, haha så töntigt !

Nej nu ska jag sova, har fixat Glee, så ska prova se det för första gången, hoppas det är bra !

godnatt xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Emma säger:

Håller med dig om shortsen.. Jag tycker det är skit fult om jag får säga min mening :) Haha men vissa tycker nog de är snyggt eller nått...

2011-05-26 | 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback