Fredag 27 Maj

Hejsan :) Just nu sitter jag och väntar på att två filmer ska läggas in på usb-minnet, men allt går ju assegt, därför jag tar tillfället i akt och uppdaterar bloggen lite.
Direkt när det här är klart ska jag dra till rebecka på pyamasparty ! Woho, mys som satan! Ska grilla lite också, mums!

3 mintuer kvar nu på nerladdnnigen av en skräckis !! Hoppas dom inte sätt Boogeyman, jag har sätt den en gång förut men vågade inte se klart, förhoppningsvis ska jag göra det nu ! Gillar inte skräckisar egentligen, för alla är likadana och är inge läskiga alls. Men ibland kan det vara kul att titta på det, när man är massa folk :)

Nu lär jag dra! xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback