Fredag den trettonde

Hejsan! Idag har man varit i skolan och jobbat på. När jag kom hem var syster Emelie hemma :D Hon hade med sig en present till mig, och de var en keps!!! Åhh jag är så glad jusst nu, när jag tänker på den blir jag överlycklig ett tag.. När man har fått något nytt så längtar man lite till skolan föratt få visa upp de, så känner jag nu :)

Ikväll ska jag, mamma, erica och emelie åka in till Gävle och äta på curchstreet (stavning). Mums! Det här kommer bli min andra gång jag äter där. Längtar lite granna.


ååh så snygg, som jag längtat efter en sån hära! ♥ tack Emelie !

Slänger in en dagens också, kommer nog byta om tills ikväll, men det här har jag haft på mig idag iaf!


xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback