Onsdag 16 November

Idag har man fått undan en rest iaf, och börjat på en annan ! Alltid någonting, men det är inte lätt inte, sitter säkert flera timmar med en simpel sak ... Men jaja ... Imån ska jag stanna kvar efter skolan och jobba ikapp engelskan, men hjälp av Daniel. Great!
Imorgon är det nationella prov också , Svenska B . Känns ju sisådär, eller åt helvete rättare sagt, men jag ska göra mitt bästa! Mer kan jag ju inte :)

VARFÖR KÄNNER INTE MIN DATOR AV NÄR MAN SÄTTER I TELEFONEN I DATORN !? JA BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, SKA BYTA UT TELEFONJÄVELN IGEN, BARA MASSA KRÅNGEL! Fast den är ju bäst iaf ♥ haha, jag älskar verkligen min Iphone.
Love is putting up with someone's bad qualities because they somehow complete you.
Så känner jag för min Iphone! haha.

Nu ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon bitti! Slänger in den ett klipp, från festivalen Tomorrowland. Dit skulle man då inte tacka nej till att få åka, blir helt till mig av att bara kollla :


ÅHH, TA MIG DIT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback