Tisdag 15 November

ALLTSÅ DÖÖÖÖÖÖ SKOLAN DÖÖÖÖÖ!!!!!!

Alltså jag sitter verkligen med gråten i halsen, (pfft gråten i halsen, bölar förfan) det går verkligen inte för mig att ta tag i de rester jag har.. Det växer en sån stor ångest i mig att jag inte får undan någonting ... Jag försöker verkligen börja ta tag i dem, sätter mig upp , kollar vad jag ska göra, försöker hitta faktan , sedan... stopp... Jag kan ingenting och jag förstår inte vad jag läser .. Restlistan man har är inte kort heller..

Slutet på förra veckan kände jag hopp, att jag kunde ta tag i mina rester för att få ta studenten .. Men nu när jag sitter här och ska börja och märker att jag inte kan ett piss så känns det hopplöst, och studenten känns åter igen så långt borta, utom räckhåll dessutom ..

Man brukar säga att tanken är värre än verkligheten, i mitt fall är det tvärtom! Jag tror att jag kan, jag känner att NU ska jag ta tag i det här. Sedan när det kommer till krita: Stopp och helt hopplöst ..

Vissa är gjord för skolan, vissa inte ...


Kommentarer
jennifer säger:

JO! Kom igen nu evelina, klart du kan fixa till det här! Även fast det egentligen är "för sent" att fixa till något, det skulle du ha gjort för två år sedan. Men nu är det bara att skita i allt annat och bara fokusera på det du behöver få bort.

Jag tror på dig. Det vet du.

2011-11-16 | 13:12:47
Bloggadress: http://jennifercliffoord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback