Dag 17 - mitt favoritminne

Alltså oj , ska man verkligen komma på ett favorit minne, det är ju jätte svårt .. Favorit kan man ju inte komma på ...

Ett minne som verkligen har blivit till ett av mina favoriter är Turkiet resan med tjejerna. Men Det går liksom inte att beskriva vad som var så bra med den dock, men bara att vara borta från dystra Sverige , borta från alla problem , och ligga i solen och bara njuta, party med freedrinks , ja allt de braa gjorde det till ett av mina favorit minnen.

Haha kom på ett till bra minne: Rebeckas födelsedagskalas när vi skulle börja femman! Var heldag med massa skoj , vattenkrig med grannarna , sen sov vi alla över i Rebeckas husvagn + förtält . Skit kul! Som slutade med att linn fick åka till akuten och sy foten . Men det var ju kul tills dess iaf :D

Hade gärna villat delat med mig ett till favorit minne , men vissa kanske tar illa upp när jag tar upp vissa gamla saker .. Det är synd att vissa förstör sånna bra minnen som en gång fanns där :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback