Fredag 2 September

Hehe sorry för kass uppdatering igen ... Blir ofta kvar i hofors efter skolan eftersom jag har träning på kvällarna , orkar inte uppdatera då när jag kommer hem typ. Dagarna är så ohändelserika så man har inget kul att skriva ...

Men idag har iaf jag och emma varit och shoppat i valbo. Jag hittade typ ingenting, så köpte strumpbyxor, deo och en ring bara! Men jag har shoppat lite nu på nelly.se ist! Vill ha så mycket! Klickade just hem en klänning, och det blev 41 kr tillslut !

Chiffon Strap Dress SEK 341, Three Little Words - NELLY.COM

Ska nog köpa en till klänning, och jag ska försöka att inte hitta en som är tajt!!!! Tycker tajta klänningar är assnyggt, men inte på mig. Men eftersom jag tycker det är så snyggt så är det ju oftast dom jag faller för (som denna röda) Men min kropp är inte gjord för tajt så jag MÅSTE hitta en snygg som inte är tajt!
Sen kanske det blir ett par skor med :)

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback