Onsdag 7 September

Hejsan :) Idag hade man lång sovmorgon, började 13.25 och slutade 15.30 . Vart lite stressigt till träningen eftersom jag åkte med Pappa hem som slutade fyra och träningen började fem. Kom försent till träningen, men bättre sent än aldrig!

Fick hem en klänning från Nelly idag som jag beställt. Inte den röda, utan en annan. Sjäälvklart vart den för stor så man lära skicka tillbaka den, men körde på expresspost (?) ihopp om att den ska hinna komma denna vecka!!!
Var så osäker på om jag skulle gilla den, men jag gjorde det. Även fast ingen annan gillar den så gör jag det, och det är ju huvudsaken, att jag gillar den :) Min tatuering syns ganska bra i den dessutom ! Visar den sen, får bli en lliten suprise !


Haha usch hur man ser ut. Men iaf, en bild på mig och min bästa vän i paradiset. Saknar så jävla mycket!


Kommentarer
Anonym säger:

Den var jättefin, och DU passade bra i den fast lite väl kort tycker jag den var;)

2011-09-08 | 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback