Lördag 14 April

Åter igen dålig uppdatering, ja jag vet! Har bott hemma hos erica och har inte haft dator, sen när jag väl varit hemma så har inte internet funkat -.- Men nu är jag hemma i Torsåker och internet funkar !

Studentkryssningen var från tisdag till onsdag, det var kul - hade kunnat varit så jävla mycket roligare, men det har jag bara mig själv att skylla. Är iaf grymt sugen på att åka på en kryssning igen och göra det så mycket bättre :D
Tänkte slänga in några bilder från kryssningen här när jag fått in dem på datorn!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska ut och äta med Sandra, Sofie och syster Emelie som är på hemmaplan just nu, blir curch street och därefter utgång på slick :)


hank ♥ blir favorit i repris kaanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback