Söndag 2 December

Hejsan! Gårdagen med tjejerna vart riktigt lyckad tycker jag, fast linn var inte med som jag trodde hon skulle vara! Jaja, superkul iaf! När vi kom till Johanna åt vi tacos, sedan började vi göra oss iordning för kvällen. Spelade twister under kvällen innan vi tog taxi till lobby och dansade loss!! Aaa det var en toppen kväll iaf :)
 
Idag har jag varit ganska seg, kollat på hockey och åkt bil med Thomas är typ vad dagen har bestått av. Bastat lite nu kvällen och nu ska jag krypa ner i sängen med en skål ostkrokar tror jag, sen ska man väll gråta en skvätt för att man ångrar att man ätit de ;) men de får det vara värt ikväll! Ibland är ok..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback