Tisdag 4 December

 
Hejsan! Har kört en pass på gymmet nu på kvällen med Emma, kul med sällskap ibland :) Nu har jag duschat och tänt massa ljus och krypt ner i sängen, ska kolla på julkalendernavsnittet jag missat idag, älskar webtv!
Av det jag har kollat av julkalendern så är den ju inte så jätte bra, jag känner såhär: Om dom ska ha en ny familj så tycker jag det ska vara en ny familj också, inte efterlikna den andra så jäkla mycket! Då blir det att man automatiskt jämför ännu mer med första mysteriet på greveholm som var asbra.
 
 
Förövrigt så har jag varit på kalas hos Emma idag, hon fyllde 19 den 28 november och det firade vi med världens godaste smörgåstårta idag. Det var verkligen bland dom godaste jag ätit, det gjorde du bra Emma!:D
 
Emma! Grattis i efterskott:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback