Pärlan :'(

Idag har det hänt en väldigt olycklig sak ... Jag har ''krockat'' med bilen ... Usch jag är så arg och ledsen :(
Olyckan hände då jag åkte på göklundsvägen, som är en huvudled. Då kommer det en bil från en korsande väg så han har väjningsplik och åker bara rätt ut.. Jag försöker bromsa,(måste också tillägga här att jag hade bara kommit upp i max 40 km/h och det är en 50 väg, så jag körde inte för fort!) men det är så halt så bilen bara glider, rätt in i bakändan på den andra personens bil .. Han kom undan med en buckla, och min bil ser ut såhär :



Det som känns lite skönt är att han själv erkänt att det var bara hans fel och han har tagit på sig hela skulden.. Vissa människor kan ju försöka komma undan även fast det är dom som ar gjort fel, men han tog på sig allt och det känns bra, lite plåster på såren.
Men jag kan inte undgå att tänka, om jag bara hade varit 5 sekunder snabbare, eller 5 sekunder senare så hade det aldig hänt .. Fast så kan man ju inte tänka egentligen, nu är det som det är , och det är inte så mycket man kan göra åt. Jag är bara glad att det inte var mitt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback