inflyttningsdrömmar

Kikade nyss igenom ellos katalogen, och jämt när jag kollar i tidningar de där finns inredning vill jag bara flytta till en egen lägenhet och ha precis som jag vill ha det!
Fast att flytta hemifrån känns väldigt långt borta just nu, men när jag väl får ett jobb och har jobbat ett tag då kommer jag nog känna mig redo. Just nu vill jag bara för att få inreda som jag vill, jag vill egentligen faktikst inte bo själv och betala räkningar osv ..
 
Men man kan ju drömma om hur det kommer se ut i min lägenhet..
Kristallkrona och kunglig sängstomme.
walk in closet ;) lite orealitiskt i första lägenheten kanske!
stor soffa och en tavelvägg..
 
fin detalj som jag skulle vilja ha i mitt framtida kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback