otränad

Fyfan vad jag hatar att vara otränad.. Bland de värsta som finns ju! Men jag har bara mig själv att skylla för jag har själv satt mig i den sitsen genom att bara sluta träna..
 
Idag har jag varit ute och sprungit och jag har verkligen tappat allt de jag en gång hade! Känns så otroligt jobbigt att ta tag i träningen nu igen när det är så här tungt.. Fast känslan efter ett träningspass är fan grymt. Skulle dock behöva någon som pusha mig till träningen för just nu känns det bara hopplöst, men det är bara en gräns man behöver kliva över, sen blir det bättre! Det vet jag , har varit där många gånger, men varför är det så jävla svårt att komma igång då!? När jag vet att det blir lättare så fort.. Eller lättre blir de väll inte, eftersom man ökar när det blir enklet, men liksom att kunna öka och känna att man kommer någon vart med sin träning. Dit vill jag komma igen!!
 
Men som sagt, just nu känns det hopplöst och så jävla långt borta...
 
Once upon a time..
 
Drömmer mig bort! Drömkroppen sitter fortfarande på Jessica Simpson när hon är Daisy Duke i Dukes of hazzard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback