HJÄLP!!

Köpte bikinin nedan från stylebytyra och jag har några funderingar som jag hoppas någon har något bra svar på :) Jag köpte XL på denna bikini för att jag visste att dom skulle vara lite småa i storlekarna! Överdelen är helt ok, lite stor men ändå helt ok, till skillnad från underdelen som jag tänker mig att det aldrig kan vara en XL. Jag vet att jag har stor rumpa (fullt medveten om de), att dom är låga i modellen samt småa i storleken, men så jävla små kan dom bara inte vara eller så stor rumpa har jag inte. Inte för att vara XL. Eller så kan dom de!? Det jag undrar, om någon har köpt lika dan och hur stor/små era trosor till den var? Tell me about it, eller släng in en kommentar, skriv på sms, facebook vad som hälst!!! //en desperat evelina som inte vet hur hon ska göra med en skitsnygg bikini.


Överdelen som sitter helt ok, trosorna vägrar jag visa hur dom sitter, för dom täcker varken fram eller baksida x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback