Måndag 7 Maj

Tjohej! Heelt utmattad och seg i kroppen.. Kom hem från en vända på gymmet för en stund sedan, känner att jag körde slut på mig själv idag, jag och min dåliga kondition..

Har glömt att skriva detta i bloggen, eller har inte bloggat så mycket överhuvudtaget egentligen, men i alla fall under maj månad ska jag försöka äta bättre och träna mer, med kost och träningstips från min personliga tränare till syster (Hon är dock inte helt klar med sin utbildning, men klar nog för att hjälpa mig). Det är dock ganska svårt att sköta kosten då man bor hemma och inte handlar och lagar maten själv, men jag gör så gott jag kan! Ska försöka hålla er uppdaterade om hur det går :)

Detta är lite vad jag ätit sen 1 Maj:


Lax, pressad potatis, broccoli & gurka!<--  --> Råris/bulgur, lax i sås & blandade grönsaker!


Kött, potatis & en grönsallad! <-- --> Ett mellanmål, två hårdmackor med keso och avokado!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback