Onsdag 9 Maj

Hejsan:) Skola + praktik, nationellt prov i engelska B idag, men två ynka ord kan jag förklara hur det gick - klapp kasst!

Just nu sitter jag och väntar på mat, sedan ska jag till wij och fira kusin-andreas som fyller hela 18 år idag! Avensjuk, vill också fylla 18 igen.. Och efter jag varit på kalas ska jag till gymmet och sedan det är det nog kväller för min del, ska upp tidigt imån med, skola och engelska ..

image description
Dax att städa min gaderob ser jag, och fixa om lite - hänga upp sommarkläder ist för vinterkläderna.. Usch hatar när det ser ut sådär i gaderoben, blir så när man är hemma en sväng och ska packa om väskan med kläder eller byta om snabbt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback