STUDENT 2012

Herregud, jag har lyckats!!! Jag har lyckats göra klart alla mina rester nu med förhoppningsvis minst G i alla ämnen. Lyckan och lättnaden just nu är näst intill obeskrivlig.
 Jag som är världens skoltröttaste människa har jobbat ikapp nästan ett helt läsår helt själv (pga att jag bytte skola under 2an och började om 1an).
När jag tänker på det blir jag ganska stolt faktikst, förstår fortfarande inte hur det har gått till, men jag har gjort det i alla fall! Mycket med hjälp av lärarna på skolan som pushat mig och hjälpt mig så många gånger då jag bara velat skitit i precis allt som har med skola att göra, det är jag väldigt tacksam över just nu när jag sitter här och det som skulle vara klart är klart!

 


Kommentarer
mum säger:

F Y F A N V A D D U Ä R B R A ! ! ! !

2012-05-31 | 22:07:44
Emelie säger:

Fan vad du är grym syster !! Stolt man blir :) Du är bäst, ingen protest!! :D Love Yah! <3

2012-06-01 | 13:33:29
Bloggadress: http://xem3liex.blogg.se/
evelinajönsson säger:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



2012-06-01 | 13:58:26
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/
Största syster säger:

Du är så himla duktig.. Otroligt stolt ät vad ja är !!!!!

2012-06-02 | 15:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback