ingen uppdatering

 
Förlåt för min kassa uppdatering, jag är ju lite utav en periodare ja.. Ibland får jag liksom lust och blogga och då kan jag till och med göra fler inlägg per dag, och det håller typ i 3-4 dagar xD Sen kommer det något onödigt inlägg om att jag lever eller någon annan tråkig bild bara.. hehe^^
 
Igår var jag iaf till valbo en sväng, lämnade tillbaka ett par skor och ett par jeans som jag inte var riktigt nöjd med. Kom hem med ett par nya skor och dom får fan duga den här vintern nu! När man inte har pengar till det man vill ha så lär man helt enkelt nöja sig med något annat....
 
Köpte hårfärg igår också, kom hem och slängde i det direkt. Sedan kom mamma med posten, då hade mitt löshår kommit också, perfekt!! Nu är jag alltså brunette :)
Vart mörkare än vad jag hade tänkt dock, tycker det är så konstigt för även hur ljus brun jag köper så blir det liksom brun/svart i slutändan iaf :/ Fast nu var ju löshåret mörkt också så det var ju bra för den delen.
Det kanske är så att jag är så blek och därför ser håret så jäkla mörkt ut !? Var nöjd med håret igår, idag med dagsljus - skitmörkt, fan vad blek jag är! Jag måste sola!
 
Mitt nya hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback