Swedish House Maffia

Har inte riktigt skrivit något om när jag och Emma var iväg till Stockholm och kikade på Swedish House Maffia. Tänkte bara säga att det var bland det bästa och häftigaste jag varit med! Så mäktigt, är ju fan sjukt att hela 35.000 (?) människor är där för att kolla på när dom spelar sina låtar, när dom dessutom bara står och trycker på knappar! Men att det ändå är så jävla bra, värt varendra krona!
 
Vi åkte dit på morgonen och kom till Emmas faster som vi bodde hos vid elva. Jag hade fått väldigt lite sömn natten innan (som vanligt när jag ska göra något speciellt) så jag tog en tupplur innan vi började göra oss iordning. Innan konsären gick vi på Hard Rock Cafe och åt, drack även den godaste strawberry daiquiri där! Efter det tog vi bussen ut till solna/friends arena. Efter konsären gick vi hem och sov så vi skulle orka shoppa dagen efter, vart inte så mycket shopping dock, kollade mest runt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback