Lördag 20 Oktober

 
Ser att flera stycken klickar in här varje dag, förlåt mig mina få kära läsare för sjukt dålig uppdatering... För mig rullar livet på som vanligt, hoppar in och jobbar på solberga i köket där när det behövs, fått ett till ''vikarie'' jobb som jag ska sysselsätta mig med nästan hela veckan nästa vecka! Det känns bra de, kul att komma ut och jobba och tjäna pengar.
 
Idag har jag har match i parkhallen mot Storvik, vinst med 8-4. Härligt med vinst men det kändes sjuk tråkigt att jag bara fick spela en period, var så jäkla taggad och det kändes så bra på uppvärmningen, sen fick man sitta två första perioderna och komma in i tredje.. Jag tycker det är jätte svårt att komma in i match mitt i liksom, men jag ska ju bara vara glad att jag ens vart budad och fick spela en period, är ju inte varje gång ens de händer :) Men bra jobbat tjejer, alltid härligt med vinst!
 
Tände ljus för en stund sen så nu ska jag slå på en film eller något, käka godis och lägga mig i sängen och bara ta det lugnt resten av kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback