Tisdag 23 Oktober

Kom hem från jobbet för en stund sedan, den här veckan är jag på Arc Metal och jobbar. Har tagit Susannes plats på kontoret eftersom hon är på semester i Dubai.. Avis? Nej inte alls... Hade varit så jäkla skönt att ligga i en solstol just nu med minst 30+ och en paraplydrink i handen ;) Fast jag trivs på kontoret jag åh tycker det är kul att sitta på kontor och fixa grejer, sen får man ju i hop lite pengar så att man så småningom kan ligga i den där solstolen och ha de bra!
 
Ikväll har Hofors A-lag ishockey match, så den ska jag kolla på sen ska man väll hem och sova föratt imån är det jobb som gäller igen :D
 
ps. googlade nyss på Dubai, ser det ut sådär !? Fan va fränt isf, dit vill ja åka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback