Torsdag 27 September

Hejsan! Idag skulle jag egentligen varit på arbetsförmedlingen på något skit, men klockan tidigt ringde mamma mig och dom behövde mig på deras jobb. Eftersom de är de enda jobb jag har (då de ringer in mig ibland) så måste jag tacka ja. Tycker dock synd om Emma som jag hade tvingat att vi skulle gå på de där på arbetsförmedlingen, menmen finns inte så mycket man kan göra..

 

När jag slutade åkte jag upp till Hofors och fyndade lite där. På kiwans jusst nu säljer dom ut Carolina Gynnings parfym Go Girl för ynka 69 kr !! Det är en utav mina favoritparfymer så jag lära helt enkelt köpa. Gick vidare in på Sportringen och köpte en ny New Era keps, en röd - som jag viljat haft så länge! Och nu har jag en :)

 
Ikväll blir det lite tvkik och tidig kväller, ska jobba imån med. Halv sju till kvart över tre! Tack å Hej!
xoxo/e.j ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback