Måndag 26 Augusti

Hoho hemma från Turkiet och längtar redan tillbaka!! Hade det toppen där borta, som alltid!
Landade på Arlanda kvart över åtta på morgonen i Lördags, då åkte Thomas och jag raka vägen till Tierp för att kika EM i dragrace! Efter det började vi åka hemåt, och visst var det väll skönt att komma hem, till sin egen säng framförallt, men ändå så vill jag tillbaka! Innan jag dör måste jag flytta till ett varmt land, punkt slut!
 
Nu är det tillbaka till verkligheten, en jobbvecka står på schemat, på nytt ställe. Första dagen avklarad idag och det gick bra! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, borde åka och träna, men känner mig alldeles för lat och trött just nu, får se om jag får något ryck senare :)
 
Bilder från Turkiet dyker upp här nån dag framöver!
 
Top Fuel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback