poledance

 
Jag sa till mig själv innan jul att jag inte skulle önska mig någonting annat än en polestång i julklapp så att jag skulle vara säker på att jag skulle få en. Men sen fick jag upp ögonen för lite andra saker.. Och det ångrar jag nu, jag vill så gärna ha en stång! Och nu är det tänkt att jag äntligen ska flytta efter jul, och då kommer jag prioritera möbler ist för en stång så då kommer det inte bli så att jag kommer köpa en själv på ett tag.
MEN jag önskar mig en stång iaf, finns på www.poledance.nu/ !! Har för mig att dom sa på pole and fitness studio att man skulle satsa på en 50mm, men jag vill ha en 45mm! Här är lite info från poledance.nu :
 

Kommentarer
linnie säger:

FLYTTA? Vart? Nu har jag missat något!!!

Svar: Ja det är väll tänkt så, blir till hofors till att börja med ;)
evelinajönsson

2013-12-14 | 20:29:05
Bloggadress: http://nattstad.se/linnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback