Mitt 2012

Beskriv året med tre ord.

Haha oj, fastna redan på första frågan.. Tre ord utan förklaring så säger jag: Kärlek, Kul & Tungt.

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Jag tog studenten i juni, vart tillsammans med Thomas ♥, morfar gick bort, 2 konserter.

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Bal och jag tog den efterlängtade studenten som jag längtat och kämpat så mycket över att få ta.

Krockade dessutom min fina bil (obs: det var inte mitt fel!), gör fortfarande ont i hjärtat när jag tänker på det, saknar den bilen såå mycket!!  
Poledance var också helt nytt för mig, något jag länge velat prova på och nu har jag äntligen gjort det och ångrar det inte en sekund.

Har varit på hur många cruisingar som helst sommras, cruising har jag visserligen varit på förut men inte så många som jag varit på iår + varit på dragrace för första gången, Thomas förtjänst, haha!

 

 

Har du träffat några nya personer?
Från poledancen har jag träffat några nya roliga personer. Har också fått en ny kusin, lilla Linné!

 

Har du blivit bättre på något?
Njae det vette tusan. Har kanske blivit bättre att stå för vad jag tycker! Förut hade jag inga problem med det, sen typ i 14-15 års åldern och framåt vart jag mer tillbakadragen och så, men nu har jag blivit bättre att stå för vad jag tycker och säger till om det är något jag inte tycker om, utnyttjar den yttrandefrihet jag har ;) Har generellt blivit en bättre människa mot vad jag har varit tidigare år kan jag tycka.

 

Vem fick dig att må bra?
Thomas har ofta fått mig att må riktigt bra, och nelly såklart ♥

Vad var extra dåligt med året?

Dåligt och dåligt, kan tycka att det är synd att man blir så bekväm av sig när man har pojkvän, blir lätt att man hittar på saker med honom i första hand ist för med vännerna. Men att jag krocka bästa bilen är något dåligt med året iaf! Att morfar gick bort är också något som varit riktigt dåligt.. Det är fortfarande jätte jobbigt.. Saknar han så mycket ♥ älskade morfar!

Min bal är något jag kan tycka var dåligt också, var inte nöjd med bilen (sorry temme) och var inte så nöjd med hur jag såg ut, älskade klänningen, men inte hur jag såg ut! Tycker itnte om att kolla på bilder från balen.. Fick jag göra om det skulle jag lätt gjort det!

 

Det bästa du har gjort i år?
• Tagit studenten, ABSOLUT!

• Blivit tillsammans med Thomas!

•Lady Gaga med systrarna.

• Swedish house maffia med Emma

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2012?
• You’re beautiful – Chester See

• Gangnam style – PSY

• Don’t you worry child – Swedish house mafia

• Annat massa house music, känns som 2012 har varit house musikens år!

 

Vad skrattade du åt?
Det var en svår fråga! Har väll skrattat massor med både vännerna och Thomas, kan inte komma på något speciellet jag just skrattat åt.

 

Vad grät du till?
I år har jag nog mest gråtit pga besvikelsen på mig själv. Känslan att man inte räcker till, att man inte duger osv. Sen har jag lagt på mig några onödiga kilon iår, det har jag också gråtit över. Många tårar har också gått åt min kära morfar som gick bort i år..



Någonting/någon du saknar 2012 och vill ha 2013?
Saknat en riktig sommar i år igen, den var ju verkligen klapp kass i år.. Så komigen 2013, en varm sommar vill jag ha med massor av sol!

JOBB/PENGAR! Mest pengar, haha nej men ett jobb önskar jag att jag haft 2012 så att man ha kunnat göra fler saker. Kanske det mest viktigaste att få 2013.



Ditt största misstag?
Några riktigt stora misstag har jag nog inte gjort i år, inte vad jag kan komma på iaf! Kan tycka att det är dumt ibland att man har blivit kär och släppt in någon så nära inpå en som jag gjort med Thomas, men samtidigt känns ju det inte som ett misstag för jag har ju varit riktigt glad med Thomas, men jag är ju en sån som har svårt att släppa in någon och tycker kärlek överlag är lite dumt. Men jag älskar Thomas och just han är absolut inget misstag!!  



Hur har du firat/firar jul i år?
Julafton firades hemma med mamma, pappa, Erica och Nelly. På kvällen var jag hemma hos Thomas. Juldagen firades hos mormor på dagen och hos Rebecka med hon och Emma på kvällen, lite julbord och lite festande.  



Vilka datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
•11 februari – Thomas och jag bestämde det datumet först, jag tycker vi ska ha ett senare, men det är ju 11 februari man kommer ihåg nu ;)  
•Tänkte skriva datumet jag tog studenten, men jag minns inte de, så det fick inte stå med här då, haha..  



Vad önskar du att du hade gjort mer?
Sökt mer jobb, och inte varit så feg att söka jobb!



Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Bry mig om småsaker som jag dessutom känner att jag absolut inte behöver tänka på eller oroa mig för.



Vad är det pinsammaste du gjort i år?

Jag vet faktiskt inte, har helt enkelt varit guds barn i år.  



Blev du kär under 2012



Har du legat på sjukhus under 2012?
Legat på sjukhus har jag inte gjort, men besökte faktiskt sjukhuset igår pga min arm.



Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Njae jag tror faktiskt inte det.  


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firades hemma av släkten, fick bla biljetter till Lady Gaga som jag var på med systrarna, det var riktigt grymt!

 

Har du förlorat någon vän i år?
Nej :)  



Vem saknade du?
Min morfar har jag saknat riktigt mycket.. Så fort jag tänker på att han alltid kommer vara borta så får jag en sån klump i magen, det gör ont i mig.. Jag älskar och saknar dig morfar!



Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Trots motgångar och dåliga tankar om mig själv så har 2012 varit ett gladare år än förra året, och det kan jag tacka Thomas mycket för!  

 

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Njae jag vet inte riktigt, har för mig att jag hade att jag skulle typ sluta tänka så mycket, att jag skulle sluta se allt som stora bekymmer. Kan väll inte säga att jag höll det fullt inte.

 

 

Och så slutligen: dina planer inför 2013?
Skaffa ett jobb först och främst! Hälsa på Jennifer i Umeå, Summerburst i Göteborg i sommar! Kanske flytta, eller spara pengar till något jag velat gjort länge. Vill jätte gärna resa också! Men som sagt, jobb måste fixas först för att något utav det jag vill ska gå i uppfyllelse.


Kommentarer
Erica säger:

Du ramla av bollen på gymet :)
Du ska bli moster igen! :)

2013-01-10 | 08:38:05
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback